Onze Werkwijze
Hoe wordt de huishoudelijke ondersteuning en/of de persoonlijke verzorging voor u geregeld? Dat leggen wij hieronder aan u uit.
- U neemt contact op met onze organisatie. Dit kan telefonisch op werkdagen tussen 08:30 en 17:00 uur (0183 – 63 89 99) of u stuurt een e-mailbericht naar ons algemene e-mailadres (info@zorginjection.nl).
- Een van de kantoormedewerkers verwerkt uw zorgvraag. Een medewerker van onze Backoffice afdeling maakt met u een afspraak voor een huisbezoek door een van onze bezoekconsulenten.
- Samen met de bezoekconsulent wordt een inventarisatie gemaakt van uw zorgaanvraag: het aantal uren per week, wat uw hulpvraag is en de tijdsduur.
- Binnen 24 uur na uw eerste contact met ons of na het huisbezoek door de bezoekconsulent ontvangt u van een van onze planners een startdatum. Zij nemen dan ook met u door wie uw vaste hulp gaat worden en op welke vaste dag(en) en of tijd(en) hij of zij wekelijks zal komen.
- Nadat u akkoord bent gegaan met ons aanbod wordt de zorg definitief ingepland. U kunt zelf via het online cliëntenportaal inloggen om het rooster voor de huishoudelijke hulp in te zien. U krijgt van onze Backoffice medewerker daar meer informatie over. Zij sturen u na uw aanmelding de inloggegevens toe. Als u gebruik wilt maken van het online cliëntenportaal dan dient u wel te beschikken over een mobiel nummer, een mobiele telefoon én een internetverbinding.
Onze zorgverlening staat open voor iedereen en onze medewerkers hebben respect voor de persoonlijke situatie van onze cliënten.